loader image

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Madde 1: Taraflar

SATICI:

Unvan:

Adres:

Telefon:

E-Posta Adresi:

(Bundan sonra “Satıcı” olarak anılacaktır.)

TÜKETİCİ:

İsim-Soyisim:

Adres:

Telefon:

E-Posta Adresi:

(Bundan sonra “Tüketici” olarak anılacaktır.)

Madde 2: Konu

İşbu sözleşme, www.iste-iste.av.tr internet sitesinden aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünü sipariş veren Tüketici ile bu internet sitesinin sahibi olan Satıcı arasındaki karşılıklı hak ve yükümlülükleri 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince düzenlenmiştir. 

Madde 3: Ürün ve Sipariş Bilgileri

Ürünün Adı:

Ürünün adeti:

Ürünün KDV Dahil Fiyatı:

Teslimat Ulaşım Masrafı:

Ödeme Şekli:

(İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.)

Madde 4: Fatura ve Teslimat Bilgileri

Fatura Adresi:

Faturadaki Unvan:

Teslimat Adresi:

Teslim Edilecek Kişi:

Madde 5: Genel Hükümler

5.1. Tüketici, Satıcı’ya ait www.iste-iste.av.tr alan adlı internet sitesinde sözleşme konusu ürünün veya hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuduğunu, ön bilgiler hakkında eksiksiz bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli tüm teyitleri sağladığını kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.2. 18 yaşından küçük olan kişilerin www.iste-iste.av.tr alan adlı internet sitesinden alışveriş yapmaları, hizmet satın almaları (online danışmanlık ve eğitim atölyeleri satışı gibi) yasaktır. Tüketici, iş bu sözleşmeyi elektronik ortamda teyit etmekle, 18 yaşından büyük olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder. Tüketicinin 18 yaşından küçük olmasından kaynaklanacak zararlardan Satıcı sorumlu değildir.

5.3. Ürün/hizmet bedeli herhangi bir nedenle ödenmez ya da banka kayıtlarında iptal edilirse, Satıcı, ürünün/hizmetin teslim edilmesi veya ifa edilmesi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir. Yine banka havalesi ya da EFT yoluyla verilen siparişlerin, Satıcı tarafından işleme alınma tarihi, siparişin verildiği tarih değil, ödemenin, Satıcı’nın banka hesaplarına ulaştığının görüldüğü tarihtir. Tüketici, banka havalesi ya da EFT yoluyla verdiği siparişlerde, 3 iş günü içinde ödemeyi gerçekleştirmediği durumda Satıcı’nın siparişi iptal edeceğini kabul eder.

5.4. Sözleşme konusu ürün/hizmet, 30 günlük yasal süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün/hizmet için Tüketici’nin yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde yer alan ön bilgiler kısmında açıklanan süre içerisinde Tüketici’ye ve/veya Tüketici’nin bildirdiği e posta adresine teslim edilir veya ifa edilir. Eğitim atölyelerine ilişkin eğitim programları, bildirilen e posta adresine gönderilmek suretiyle ifa edilmiş kabul edilir. Tüketici, ödemeyi yapmasından itibaren 30 gün içerisinde hizmeti veya ürünü alamadığı yönünde itirazını yapmamış ise, hizmet ifa edilmiş veya ürün teslim edilmiş kabul edilir.

5.5. Sözleşme konusu ürün veya hizmet, Tüketici’nin bildirdiği kişi, kurum veya kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi, kurum veya kuruluşun ürünü kabul etmemesi halinde Satıcı’nın sorumluluğu bulunmamaktadır.

5.6. Satıcı, sözleşme konusu ürünün veya hizmetin gerektiği gibi teslim edilmesinden sorumludur.

5.7. Satıcı, mücbir sebepler veya hizmetin ifasını veya ürünün teslimini engelleyen hava muhalefeti, internet kesintisi, hastalık gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu makul süre içerisinde Tüketici’ye bildirmekle yükümlüdür. Tüketici, bu doğrultuda siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu hizmetin veya ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Tüketici’nin siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar, 10 iş günü içinde kendisine nakden ve defaten ödenir.

5.8. Tüketici, online hukuki danışmanlıkta kendisine hukuki, cezai veya icrai yargılama süreçlerine ilişkin herhangi bir destekte bulunulmayacağını, dilekçe veya ihtarname yazılmayacağını, fesih bildirimi vb. yazılı belgeler hazırlanmayacağını, yazılı hukuki mütalaa gibi bir hukuki hizmet verilmeyeceğini, herhangi bir yargılama süreci aşamasına katılınmayacağını, online hukuki danışmanlıkta verilen bilgilerin verilen sınırlı bilgiler ile hazırlandığını, yine online hukuki danışmanlığın sadece tavsiye ve görüşten ibaret olduğunu, bu nedenle hiçbir anlamda veya şekilde sonuç garantisi veya kesin doğru bilgi vermeyi amaçlamadığını kabul, beyan ve taahhüt eder. Tüketici, online hukuki danışmanlık ile Avukat’ın sadece kendisine verilen bilgiler doğrultusunda hukuki görüş verdiğini ve bu görüşün de 45 dakika ile sınırlı zaman diliminde verilebilecek kapsamda olduğunu, daha detaylı görüş almak istemesi halinde yazılı hukuki mütalaa talep etmesi gerektiği hususunda bilgi sahibidir. Tüketici, online hukuki danışmanlık verilmesi sırasında verilen bilgilerin kendisine yazılı olarak verilmesini talep edemez, ancak dilerse görüşme esnasında kendi notlarını alabilir. Yine Tüketici, hiçbir şekilde görüşmeyi kaydedemez, ses veya görüntü alamaz, ekran görüntüsü alamaz, bu görüşmeleri hiçbir şekilde ifşa edemez. Tüketici, online hukuki danışmanlığın, hukuk bürosunda yapılan yüz yüze danışmanlığın internet üzerinden verilme şekli olduğunun bilincindedir.

5.9. Eğitim atölyeleri kapsamında hazırlanan eğitim programları, e posta ile internet aracılığı ile Tüketici’ye teslim edilir. Özel olarak hazırlanması talep edilen eğitim programları için Tüketici ayrıca İste&İste Avukatlık Bürosu ile iletişime geçmesi gerektiğini ve ayrı bir ücretlendirme yapılacağını bildiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.10. Online hukuki danışmanlık süresince yazılı ve görsel olarak kayıt alınacak olup, bu kayıtlar ve hizmeti alan ile ödemeyi alan kişinin kimlik bilgileri hizmetin verildiğine ilişkin ispat süreleri boyunca saklanacak olup, yasal zorunluluk olmadıkça üçüncü kişiler ile paylaşılmayacaktır. Hizmetin verildiğini ispatlamak amacıyla, hizmetin alınması sırasında kredi kartı görüntüsünün ve kimlik görselinin ekranda veyahut telefonda paylaşılması ayrıca talep edilebilecektir.

5.11. İşbu sözleşme, Satıcı ile Tüketici’nin fiziksel olarak karşı karşıya gelinmeksizin sözleşme kurulmasına imkân veren her türlü araç veya ortamda (elektronik posta mesajı, faks, kısa mesaj, internet vb.) Tüketici tarafından kabulü ile geçerlilik kazanır.

Madde 6: Tüketicinin Beyan ve Taahhütleri 

6.1. Tüketici, internet sitesinde yer alan Sözleşme konusu mal veya hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimat ve kargo bedeline ilişkin olarak Satıcı tarafından yüklenen ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

6.2. Tüketici, işbu Sözleşme’yi elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce Satıcı tarafından Tüketici’ye verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürün veya hizmete ait temel özellikler, ürün veya hizmetin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat ile teslimat fiyatı bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur. Tüketici’nin sözleşme konusu hizmeti veya ürünü almadığına ilişkin olarak yasal süreler içerisinde itiraz etmediği takdirde, hizmeti ve/veya ürünü teslim almış kabul edilir.

6.3. Ürün veya hizmetin tesliminden sonra Tüketici’ye ait kredi kartının Tüketici’nin kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal veya hizmetin bedelini Satıcı’ya ödememesi halinde, Tüketici kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla malı hizmeti 3 (üç) gün içinde Satıcı’ya iade etmekle yükümlüdür. Bu halde teslimat giderleri Alıcı’ya aittir. Hizmete ilişkin iadenin mümkün olmadığı hususunu Tüketici kabul, beyan ve taahhüt etmiştir.

6.4. Satıcı, malı kendisinin geri alacağına dair bir teklifte bulunmadıkça, Tüketici cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren 10 (on gün) içinde malı satıcı veya sağlayıcıya ya da yetkilendirmiş olduğu kişiye geri göndermek zorundadır.

6.5. Tüketici’nin, Satıcı’nın belirlediği taşıyıcı dışında başka bir taşıyıcı ile malın gönderilmesini talep etmesi durumunda, malın ilgili taşıyıcıya tesliminden itibaren oluşabilecek kayıp ya da hasardan satıcı sorumlu değildir.

Madde 7: Satıcı’nın Beyan ve Taahhütleri

7.1. Satıcı, Sözleşme konusu mal veya hizmetin tüketici mevzuatına uygun olarak, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun şekilde Tüketici’ye teslim edilmesinden sorumludur.

7.2. Satıcı, 5.7. maddede belirtilen mücbir sebepler veya hizmeti engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu mal veya hizmeti süresi içinde teslim edemez ise, durumu öğrendiği tarihten itibaren makul süre içerisinde Tüketici’ye bildirmekle yükümlüdür.

Madde 8: Cayma Hakkı

8.1. Tüketici, sözleşme konusu ürününün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi, kurum veya kuruluşa tesliminden itibaren -9.maddedeki ürünler hariç olmak üzere- 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir.

8.2. Tüketici’nin cayma hakkını kullanılması için, bu süre içinde Satıcı’ya faks, e-mail ve benzeri kanallar ile yazılı olmak şartıyla ile bildirimde bulunulması ve ürünün kullanılmamış ve hizmetin ise tamamlanmamış olması şarttır.

8.3. Tüketici ya da 3. kişi, ürün iadesiyle birlikte, kendisine gönderilen fatura, irsaliye, sertifika, sigorta formları, ürün kutusu, ambalajı ve diğer tüm evrak ve materyalleri, eksiksiz olarak Satıcı’ya göndermekle yükümlüdür. Fatura aslı gönderilmeyen ürünlerin KDV’si ve varsa diğer yasal yükümlülükleri iade edilmez. İade gönderimi sırasında, kargo firmalarından ya da iade işlemini gerçekleştiren Tüketici’den kaynaklanan sebeplerle, ürün ve ürünle birlikte gönderilen evrak ve materyallerde meydana gelen bozulma, hasar ya da benzeri değer kaybettirici her türlü durumun sorumluluğu iadeyi gerçekleştiren Tüketici’ye aittir. Hizmete ilişkin iadenin mümkün olmadığı hususunu Tüketici kabul, beyan ve taahhüt etmiştir.

Madde 9: Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler

İlgili mevzuat uyarınca; Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve bu nedenle fiyatı Satıcı’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler; Tüketici’nin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmeler; Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler; Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler; Alıcı tarafından ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması şartıyla maddi ortamda sunulan kitap, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmelerde; Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler; Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler; Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmeler; Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler; ve Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler (hediye kartı, hediye çeki, para yerine geçen kupon ve benzeri) cayma hakkının kullanılamayacağı ürünler kapsamında yer alır.

Madde 10: Temerrüt Hali ve Hukuki Sonuçları

Tüketici’nin, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Tüketici’den talep edebilir ve her koşulda Tüketici’nin borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, Tüketici’nin borcu gecikmeli ifasından dolayı Satıcı’nın uğradığı zarar ve ziyandan Tüketici sorumlu olacaktır.

Madde 11: Yetkili Mahkemeler

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar Tüketici’nin yerleşim yerindeki ürünü satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici’nin veya Satıcı’nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

Siparişin gerçekleşmesi durumunda Tüketici işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul, beyan ve taahhüt etmiş sayılır.

Madde 12: Yürürlük

12 (on iki) maddeden ibaret bu Sözleşme, taraflarca okunarak, Tüketici’nin internet sitesinden sipariş verdiği tarihte, Tüketici tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve yürürlüğe girmiştir.

SATICI:

TÜKETİCİ:

TARİH:

Sistem Nasıl Çalışır?

1 - Hukuki Sorununuzu Açıklayın:

  • -Ödeme sayfasında yer alan formda hukuki konuyu açıklayınız bölümünde, 1000 karakteri geçmeyecek şekilde hukuki sorununuzu ifade edersiniz. Hukuki sorununuzu irdeleyecek olan uzman hukukçu, anlattığınızı yeterli bulmazsa, size ek sorular soracak ve olayı çözmek için sizden gerekli bilgileri ayrıca edinecektir.
  • Fatura düzenlenebilmesi için kredi kartı sahibinin kişisel bilgilerinin doğru ve eksiksiz olarak verilmesi gerekmektedir. Ancak her kişinin kendi sorununu gizleme hakkı olduğu gibi bazen kendisiyle ilgili olmayan (örneğin arkadaşıyla ilgili) soruları da sorma ihtimali vardır. Bu durumda sorduğunuz sorunun kime ilişkin olduğunu söylemek istemediğinizi belirtebilirsiniz. Online görüşme yapılabilmesi için iletişim bilgilerinin doğru ve eksiksiz verildiğinden emin olmalısınız. Online görüşme esnasında hizmeti alan kişinin kimliğini ve danışmanlık ücretinin ödendiği kredi kartının gösterilmesi mevzuat gereği talep edilecektir. Bu nedenle online danışmanlık alınacağı gün ve saatte kimliğinizi ve ödemenin yapıldığı kredi kartının yanınızda olduğundan emin olunuz.
  • Kişisel verileriniz hiçbir şekilde tarafımızca kaydedilmeyecek olup, görüşme ile sınırlı kalacak ve sadece serbest meslek makbuzu oluşturulması ve hizmetin verildiğinin ispatı için gerekli süreler çerçevesinde gerekli veriler saklanacaktır.

2 - Ödeme Yapın:

  • Soru formunu yollamanız esnasında, hizmet sözleşmenizi okumanız ve kabul etmeniz, akabinde de danışmanlık ücretini güvenilir online kredi kartı sistemi üzerinden ödemeniz gerekmektedir. Belirtelim ki, kullanılan kredi kartı sistemi SSL alt yapısını haiz olup, şimdilik en güvenli internet teknolojileri arasında sayılmaktadır.
  • Hukuki danışmanlık ücreti iş hukukuna dair danışmanlıklarda 45 dakika için KDV dahil 1.900TL, diğer hukuki konularda KDV dahil 3.900TL’dir. Sorunuzun araştırma için yeterli veriyi içermemesi halinde, tarafınızdan görüşme öncesi daha detaylı bilgi talep edilebilecektir. Ücretlendirme, İstanbul Barosu’nun Avukat-VekilEden Arasındaki En Az Ücret Çizelgesi dikkate alınarak oluşturulmuş olup, İste & İste Avukatlık Bürosu’nun ücret miktarını dilediği zaman değiştirme hakkı saklıdır.

3 - Randevunuzu Oluşturun:

  • Ödeme yapmanızın ardından 12 saat içerisinde tarafımızca aranacak ve karşılıklı olarak uygun gün ve saat için randevunuz oluşturulacaktır.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup Plugin
How does the system work?

1 - Describe your legal problem:

  • In the "Explain the legal issue" section of the form on the payment page, you state your legal problem in a maximum of 1000 characters. If the expert lawyer who will examine your legal problem does not find what you have told sufficient, he or she will ask you additional questions and obtain the necessary information from you to solve the case.
  • In order to issue an invoice, the personal information of the credit card holder must be provided accurately and completely. However, each person has the right to hide his/her own problem, and sometimes there is a possibility to ask questions that are not related to himself/herself (for example, about his/her friend). In this case, you can indicate that you do not want to say who your question is about. In order to make an online interview, you must make sure that the contact information is correct and complete. In accordance with the legislation, it will be requested to show the identity of the person receiving the service and the credit card for which the consultancy fee is paid during the online interview. For this reason, make sure that you have your identity card and the credit card from which the payment was made on the day and time of the online consultation..
  • Your personal data shall not be recorded by us in any way, it will be limited to the interview, and only the necessary data will be stored within the period required for the creation of a self-employment receipt and proof of the provision of the service.

2 - Make payment:

  • During sending the questionnaire, you must read and accept your service contract, and then pay the consultancy fee via a reliable online credit card system. It should be noted that the credit card system used has SSL infrastructure and is considered among the most secure internet technologies for now.
  • Legal consultancy fee is 1.900 TL including VAT for 45 minutes in consultancy on business law, 3.900 TL including VAT on other legal matters. If your question does not contain sufficient data for research, more detailed information may be requested from you before the interview. The remuneration has been established by taking into account the Minimum Fee Schedule of the Istanbul Bar Association between the Lawyer and the Attorney, and Iste & Iste Law Office reserves the right to change the fee amount at any time.

3 - Create Your Appointment:

  • After your payment, we will call you within 12 hours and an appointment shall be arranged for the mutually appropriate day and time.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup Plugin